הודעה ללקוחות
בהתאם להסדר פשרה שקיבל תוקף של פסק דין בתיק רע״א 7307-21 ג׳ימיפי טורס בע״מ (מימונה טורס) בגין דמי טיפול ששולמו על־ידי לקוחותינו בגין ביטול טיסות ראו חבילות נופש בתקופת הקורונה על ידי מבטלות טיסה או מאתגר בהנחדרמת בחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע״ב – 2012, הנכם זכאים לאחת מן החלופות הבאות:
א. השבה כספית בסך של 75% (שבעים וחמישה אחוז) מדמי הטיפול אשר נגבו מכם על ידי מימונה טורס בגין ביטול טיסות בינלאומיות או מאתגר ביטול טיסות (להלן: "סכום ההשבה").
ב. קבלת זיכוי בשווי של 110% מדמי הטיפול ששולמו על ידכם לשימוש בהזמנה עתידית של כרטיסי טיסה או שירותי תיירות מחברת "מימונה טורס" תוך 5 שנים ממועד קבלת הודעה זו (להלן: "הזיכוי").
כל אחד מכם מבקשים לקבל את סכום ההשבה או את ההטבה עליכם לפנות לחברת "מימונה טורס" עד לא יאוחר מיום 18.3.2024 באמצעות דוא״ל: class@mona.co.il ולמסור בהודעתכם את כתובת הדוא״ל שאליה תישלח קבלת ההשבה או לחלופין את פרטי כרטיס האשראי ו/או חשבון הבנק שאליהם יוזן ביצוע ההשבה.
"מימונה טורס" תבצע את ההשבה בתוך 60 יום ממועד קבלת ההודעה.
במידה ולא תשלחו אל "מימונה טורס" הודעה כאמור עד ליום 18.3.2024, יושב לכם סכום ההשבה (75% מדמי הטיפול) באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה ההזמנה או זיכוי חשבון הבנק ממנו שולמה ההזמנה.